ZWROTY I REKLAMACJE

Elektroniczne zgłoszenia:

Udostępniamy możliwość elektronicznego zgłoszenia reklamacji, zwrotu bądź wymiany towaru pod adresem:

https://cyklomania.szybkareklamacja.pl/

 

Odstąpienie od umowy:

 

Dokonując zwrotu towaru odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Prosimy również o zadbanie aby opakowania nie uległy uszkodzeniu, gdyż stanowi integralną część produktu (nie obklejać taśmą).
Do przesyłki proszę załączyć dowód zakupu (paragon, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie zamówienia) oraz formularz zwrotu (wypełniony elektronicznie lub dołączony do przesyłki w wersji papierowej).
Jeśli zwrot został złożony elektronicznie wystarczy wpisać nr zwrotu z systemu.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu: serwis@cyklomania.pl

Towar proszę odsyłać na adres magazynu, który mieści się w Opolu:
Cyklomania.pl - Biuro/Zwroty
Głowackiego 25-27/6
45-110 Opole



Reklamacje:

Do przesyłki prosimy o załączenie dowodu zakupu (paragon, potwierdzenie przelewu, potwierdzenie zamówienia) oraz formularz reklamacyjny (wypełniony elektronicznie lub dołączony do przesyłki w wersji papierowej).
Jeśli reklamacja została złożona elektronicznie wystarczy wpisać nr reklamacji z systemu na przesyłce.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu: serwis@cyklomania.pl

Ważne: Reklamowany towar musi zostać dostarczony czysty, pozwalający na bezproblemową weryfikację zgłoszenia. W przypadku odesłania towaru brudnego (np. wszelkiej maści smary, błoto, piach itp.) zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji.


Towar proszę odsyłać na adres magazynu, który mieści się w Opolu:
Cyklomania.pl - Reklamacje
Głowackiego 25-27/6
45-110 Opole


Formularz reklamacyjny (z tytułu gwarancji) można pobrać TUTAJ

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok