Muc-Off wentyle hybrydowe Big Bore Lite Tubeless 30mm niebieski Muc-Off

files/fotob/product-30065.png.
Muc-Off wentyle hybrydowe Big Bore Lite Tubeless 30mm niebieski
EAN: 5037835219876
Kod produktu: 21120
Id produktu: 30065
Dostępny
Wysyłka od: 0 zł
InPost Paczkomat 24/7
Przelewy24.pl: 0,00 zł
Przelew na konto: 0,00 zł
Kurier Inpost
Przelewy24.pl: 0,00 zł
Przelew na konto: 0,00 zł
Kurier DPD
Przelewy24.pl: 0,00 zł
Przelew na konto: 0,00 zł
Kurier GLS
Przelewy24.pl: 0,00 zł
Przelew na konto: 0,00 zł
Odbiór osobisty
Przelewy24.pl: 0,00 zł
Przelew na konto: 0,00 zł
Warianty
178,20 zł
Szybka wysyłka
Szybka wysyłka
Bezpiecznie zwroty
Bezpiecznie zwroty
Program lojalnościowy
Program lojalnościowy

Opis produktu

Przedstawiamy zawór Big Bore Lite – najnowszą innowację w technologii zaworów bezdętkowych, opracowaną z myślą o maksymalnej wydajności przepływu powietrza. Zawór został precyzyjnie zaprojektowany i wyposażony w wewnętrzną konstrukcję typu "Straight through", która minimalizuje opory i umożliwia uzyskanie maksymalnego przepływu powietrza, co czyni go idealnym rozwiązaniem do systemów opon tubeless o wysokiej przepustowości.

Zawór posiada zintegrowany mechanizm kulowy, który zapewnia natychmiastowy przepływ powietrza, co znacząco usprawnia napełnianie uszczelniaczem. Dzięki temu wyeliminowano problem zatykania się zaworów oraz konieczność demontażu rdzenia, co w tradycyjnych zaworach utrudniało uzyskanie odpowiedniego ciśnienia podczas instalacji opon tubeless.

Big Bore Lite oferuje o 230% większy przepływ powietrza w porównaniu do standardowych zaworów Presta, co jest zasługą zoptymalizowanej konstrukcji otworu.

Mechanizm kulowy, połączony z dźwignią, umożliwia precyzyjne sterowanie przepływem powietrza i regulację ciśnienia w trakcie użytkowania, co zapewnia maksymalną kontrolę nad ustawieniami.

Zawór został wykonany z aluminium klasy 7075, obrabianego CNC, co gwarantuje wysoką wytrzymałość, a kulowy mechanizm zaworu ze stali nierdzewnej zapewnia długą żywotność i odporność na trudne warunki eksploatacyjne. Zawór jest w pełni serwisowalny, co dodatkowo zwiększa jego trwałość i funkcjonalność.

Cechy:

  • Precyzyjna obróbka CNC z aluminium lotniczego 7075.
  • System zaworów bezrdzeniowych otwierany i zamykany przy pomocy zintegrowanej dźwigni.
  • Zawór kulowy wykonany z nierdzewnej stali, wyposażony w uszczelki i o-ringi.
  • Zapewnia maksymalną wydajność przepływu powietrza, zwiększając go o 230% w porównaniu do zaworów Presta.
  • Uniwersalna głowica zaworu współpracuje z większością pomp zarówno przykręcanych, jak i wciskanych.
  • Serwisowalna konstrukcja z płaskimi powierzchniami na głowicy, dźwigni i korpusie dla łatwiejszej obsługi.
  • 4-kierunkowa podstawa przepływu powietrza jest kompatybilna z większością bezdętkowych wkładek do opon.
  • Kolor: Niebieski
  • Długość: 30mm

Jak zamontować?

  1. Najpierw zdejmij korpus zaworu kulowego, nasadkę, pierścień blokujący i O-ring z trzpienia zaworu.
  2. Następnie należy wybrać podstawę gumową odpowiednią dla typu obręczy. Obręcze o zakrzywionym przekroju będą korzystać z okrągłej gumowej podstawy. Obręcze o kwadratowym przekroju będą używać kwadratowej gumowej podstawy. Przesuń ją w dół do dolnej części trzpienia zaworu. (Jeśli felga ma większy otwór zaworu, a mniejszy okrągły element jest zbyt luźny, użyj większego okrągłego elementu, aby zatkać otwór).
  3. Teraz wepchnij trzpień zaworu do otworu w obręczy i przepchnij go do końca. Następnie umieść gumowy pierścień 0 na trzpieniu zaworu i przesuń go w dół, aż zetknie się z obręczą.
  4. Nakręć pierścień blokujący na trzpień zaworu i dokręć powyżej o-ringu. W ten sposób pierścień blokujący przylega do obręczy.
  5. Mocno dokręć korpus zaworu kulowego do trzpienia za pomocą palców. Teraz użyj klucza imbusowego 4 mm, aby przytrzymać podstawę trzpienia wewnątrz obręczy, a następnie za pomocą klucza płaskiego 8 mm dokręć korpus zaworu do trzpienia o ćwierć obrotu. Należy uważać, aby nie dokręcić zbyt mocno, co mogłoby doprowadzić do uszkodzenia pierścienia uszczelniającego. (Zestaw narzędzi do serwisowania zaworów dostępny osobno). Obróć korpus, aby upewnić się, że dźwignia jest skierowana w Twoją stronę. WSKAZÓWKA - Użyj blokady gwintu, takiej jak nasza Loc-On (dostępna wkrótce!), aby uzyskać dodatkowe bezpieczne uszczelnienie.
  6. Teraz mocno dociśnij podstawę zaworu wewnątrz obręczy, dokręcając pierścień blokujący. Naciskaj, aż pierścień blokujący będzie dokręcony ręką, a gumowy o-ring lekko się zgniecie. W ten sposób uzyskasz pewność, że uszczelnienie jest szczelne. WSKAZÓWKA - Nie dokręcaj zbyt mocno, ponieważ może to spowodować wyciek.
  7. Obróć dźwignię do pozycji otwartej, napełnij uszczelniaczem Muc-Off i napompuj do żądanego PSI! Pamiętaj, aby zamknąć zawór tak, aby strzałka na dźwigni była skierowana w górę przed zdjęciem pompki.

Często zadawane pytania:

1. Którego zaworu potrzebuję?

Wybierz wersje:

  • LITE: Dopasowanie: Pompka Presta | Obręcz Presta | 230% przepływu powietrza w porównaniu z zaworami Presta
  • HYBRYDA: Dopasowanie: Pompka Schrader | Obręcz Presta | 254% przepływu powietrza w porównaniu z zaworami Presta
  • LUDICROUS (już wkrótce): Dopasowanie: Pompka Schrader | Obręcz Schrader | 264% przepływu powietrza w porównaniu z zaworami Presta

Wybierz kolor:

  • Do wyboru 6 przyciągających wzrok anodowanych kolorów (czarny, opalizujący, czerwony, niebieski, pomarańczowy lub różowy).

Wybierz rozmiar:

  • Dostępne w 6 rozmiarach, dopasowanych do głębokości obręczy: 30 mm, 35 mm, 45 mm, 60 mm (XL), 70 mm (2XL), 80 mm (3XL)

2. Jaka jest różnica między wersją Lite a Hybrid?

  • Wersja Lite jest nieco lżejsza i ma mocowanie Presta, więc do pompowania będzie używana pompka Presta. Wersja Hybrid ma bardzo szeroką głowicę o wysokim przepływie powietrza, która wykorzystuje nawierconą obręcz Presta, ale z zaworem Schrader dla nieco wyższego przepływu powietrza. Wersja Hybrid wymaga pompki Schrader.

3. Czy mogę przejść na Hybrid, jeśli w moim rowerze mam już zamontowany zawór Presta?

  • Tak, możesz. Oznacza to jedynie, że teraz będziesz używać zaworu Schradera

4. Czy mogę używać Big Bore z moim Muc-Off Secure Tag Holder ?

  • Tak, Muc-Off Secure Tag Holder jest kompatybilny z zaworami Big Bore Tubeless .

5. Kiedy nastąpi premiera Ludicrous Big Bore Valve?

  • Chociaż nie możemy teraz podać dokładnej daty, spodziewamy się, że premiera nastąpi pod koniec 2024 r. lub na początku 2025 r.

6. Dlaczego warto przejść na zawory Big Bore zamiast obecnych Tubeless?

  • Dzięki bezrdzeniowemu zaworowi kulowemu, zawory Big Bore mają prostą konstrukcję wewnętrzną, która zapewnia maksymalny przepływ powietrza. Oznacza to, że można napompować opony i dodać uszczelniacz znacznie szybciej niż w przypadku zwykłych zaworów Presta.
  • Zapewniają one wyższe natężenie przepływu, nawet do 264% w porównaniu ze standardową pompką Presta, co oznacza, że można napompować oponę w ciągu kilku sekund, zamiast potencjalnych minut, a jeszcze szybciej za pomocą inflatora CO2.
  • Ponadto, brak rdzenia zaworu oraz zestaw serwisowy, który pojawi się wkrótce, oznaczają, że zawory będą działać znacznie dłużej i nie będą musiały być wymieniane tak często.
Długość wentyla (mm)
30
Kolor
Niebieski
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok