Magicshine lampka przód ME 1000 Magicshine

files/fotob/product-25067.jpg.
Magicshine lampka przód ME 1000
EAN: 6970823652332
Kod produktu: ME1000
Id produktu: 25067
Dostępny
Wysyłka od: 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
Przelewy24.pl: 0,00 zł
Przelew na konto: 0,00 zł
Kurier Inpost
Przelewy24.pl: 0,00 zł
Przelew na konto: 0,00 zł
Kurier Pocztex
Przelewy24.pl: 0,00 zł
Przelew na konto: 0,00 zł
Kurier GLS
Przelewy24.pl: 0,00 zł
Przelew na konto: 0,00 zł
Kurier UPS
Przelewy24.pl: 0,00 zł
Przelew na konto: 0,00 zł
Odbiór osobisty
Przelewy24.pl: 0,00 zł
Przelew na konto: 0,00 zł
349,90 zł
Szybka wysyłka
Szybka wysyłka
Bezpiecznie zwroty
Bezpiecznie zwroty
Program lojalnościowy
Program lojalnościowy

Opis produktu

Magicshine ME 1000 to lampka zaprojektowana specjalnie dla użytkowników rowerów elektrycznych, jest podłączona i zasilana bezpośrednio przez wyjście silnika e-roweru (Shimano, Bosch, Broser, Yamaha).

Jakość i funkcjonalność systemu oświetlenia roweru są równie ważne w dzień, jak i w nocy. Kiedy zapada noc, oczywistym celem światła rowerowego jest oświetlanie ścieżki przed rowerem, ostrzegając rowerzystów o wszystkich zbliżających się przeszkodach. Przy obfitości naturalnego oświetlenia głównym zadaniem światła rowerowego w ciągu dnia jest zapewnienie rowerzystom odpowiedniej pasywnej widoczności wśród szybko poruszających się, zmotoryzowanych kierowców. Obecność rowerzysty na drodze jest niezwykle ważna, ponieważ współczesne rowery elektryczne poruszają się znacznie szybciej i ciszej niż tradycyjne rowery. Wzięliśmy pod uwagę wiele zmiennych charakterystycznych dla rowerów elektrycznych i dostosowaliśmy projekt naszej najnowszej linii systemów oświetleniowych ME, aby zapewnić naszym rowerzystom najwyższą wydajność i bezpieczeństwo.

ME 1000 to pierwsza lampka rowerowa MAGICSHINE przeznaczona do rowerów elektrycznych, zasilana przez układ akumulator/silnik, co pozwala zrezygnować z tradycyjnego systemu akumulatorów pokładowych. Po latach badań i rozwoju przednie soczewki ME 1000 zostały precyzyjnie dostrojone, aby maksymalnie wykorzystać jej niezwykle energooszczędną diodę LED. Obie są idealnie dopasowane, aby zapewnić maksymalną moc wyjściową 1000 lumenów, pokrywając całą przednią sekcję bez ostrych krawędzi ani gorących punktów. Zasięg i rozpiętość wiązki zostały dostosowane, aby zoptymalizować czas reakcji rowerzysty na zbliżające się przeszkody przy umiarkowanych prędkościach.

W ciągu dnia zawsze włączone światła do jazdy dziennej znacznie poprawiają widoczność rowerzysty na drodze przy bardzo niskim zużyciu energii, podczas wjazdu do tunelu lub krótko po zachodzie słońca moc światła automatycznie przełącza się na tryb pełnej mocy po wykryciu światła otoczenia. Starając się zmaksymalizować wszechstronność ME 1000, dodaliśmy oświetlenie boczne i elementy przeciwodblaskowe, aby w pełni dopełnić aktywne i pasywne funkcje bezpieczeństwa ME 1000 w każdych warunkach pogodowych i drogowych.

Regulowana głowica lampki ME 1000 zapewnia szeroki kąt oświetlenia (w górę do 45°, w dół do 90°). Pionowe światło jest rozpraszane poza poziomem oczu, co zmniejsza jego efekt oślepiania nadjeżdżających pojazdów, oświetlenie boczne zapewnia lepszą widoczność ruchu wzdłuż boku kierowcy. Wytrzymała i jednoczęściowa obudowa ze stopu aluminium jest w pełni zintegrowana z aluminiowym mocowaniem z jednym bolcem, które można zainstalować po obu stronach mostka na kierownicy bez zdejmowania manetki, manetek lub dźwigni hamulca, zapewniając niespotykaną stabilność, choć kompatybilna tylko z kierownicami o średnicy 31,8 mm i 35 mm. Kontrola ciepła jest usprawniona dzięki wewnętrznemu inteligentnemu obwodowi ochrony termicznej i właściwościom rozpraszania materiału skorupy, maksymalne poziomy mocy można utrzymać podczas jazdy dzięki wewnętrznym komponentom dobrze chronionym przed przegrzaniem. Jednolita konstrukcja zapewnia również stopień wodoodporności IPX6. Różne specyfikacje wyjściowe dostarczane przez większość producentów nie stanowią problemu, o ile napięcie mieści się w zakresie 6–12 V, ME 1000 automatycznie wykrywa moc wyjściową systemu i dostosowuje się do dostępnej mocy (6 V/12 V Bosch, Shimano, Brose, Yamaha).

Cechy

  • Jedna mocna, energooszczędna dioda LED, maksymalna moc wyjściowa 1000 lumenów
  • Konstrukcja technologii polaryzacyjnej, przyjazna na drodze dla nadjeżdżających rowerzystów lub kierowców
  • Lepsza widoczność boczna dzięki odpowiedniej konstrukcji
  • Starannie zaprojektowany wzór wiązki z soczewką optyczną o wysokiej przepuszczalności
  • Idealna równowaga między rzutem i rozpiętością wiązki zarówno na drodze, jak i na szlaku
  • Wewnętrzne zarządzanie termiczne zapewnia stałą, wysoką wydajność
  • Stopień ochrony IPX6, odporny na ulewny deszcz, odporny na wszystkie warunki pogodowe
  • Kompatybilna z kierownicami o rozmiarach 31,8 mm i 35 mm
  • Pamięć: zapamiętanie ostatnio wybranego trybu
  • Obudowa ze stopu aluminium CNC z matowym wykończeniem
  • Materiał: stop aluminium
  • Wymiary: 40x36x36mm
  • Waga: 92g
  • Zasięg strumienia światła: 140m
  • Zakres temeratur pracy: -20 stopni C do +40 stopni C
  • Maksymalny czas pracy: n.d. (zasilanie z silnika elektrycznego)

Tryby świecenia

  • NOCNY (zasilanie 12W):
  • STAŁY: Low 350 lumenów, Mid 500 lumenów, High 1000 lumenów
  • FLASH: 0-350 lumenów
  • DZIENNY: DRL (daytime running light): 15 lumenów

W zestawie

  • Lampka rowerowa ME 1000
  • 2x Silikonowa podkładka
  • Uchwyt na kierownicę
  • Imbus 3mm
  • Instrukcja obsługi
  • Karta gwarncyjna

Lampka może automatycznie ocenić maksymalną jasność zgodnie z mocą wyjściową interfejsu silnika:

  • Moc wyjściowa (3W): Low 100 lumenów, Mid 150 lumenów, High 260 lumenów
  • Moc wyjściowa (6W): Low 200 lumenów, Mid 360 lumenów, High 630 lumenów
  • Moc wyjściowa (7.2W): Low 250 lumenów, Mid 440 lumenów, High 760 lumenów
  • Moc wyjściowa (9W): Low 300 lumenów, Mid 500 lumenów, High 900 lumenów
  • Moc wyjściowa (18W): Low 350 lumenów, Mid 500 lumenów, High 1000 lumenów
  • Moc wyjściowa (24W): Low 350 lumenów, Mid 500 lumenów, High 1000 lumenów
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Ok